PLÂNGERI și ÎNLOCUIRE de produse
RECLAMAȚII și/sau ÎNLOCUIREA produselor achiziționate de pe www.enders.ro
În cazul unei probleme cu un produs aflat în garanție, trimiteți solicitarea dumneavoastră la info@enders.ro Un angajat al firmei vă va contacta pentru mai multe detalii. La depunerea unei reclamații, utilizatorul obligatoriu trebuie să atașeze și documentele pe care se bazează reclamația: chitanță sau factură.Termenul limită de remediere a defectului /defectelor este de 30 de zile lucrătoare de la primirea acestuia în centrul de service. Reclamațiile se fac în conformitate cu procedurile stabilite de Legea privind Protecția Consumatorului.
In cazul in care doriti sa returnati produse comandate de la acest partener Enders, aveti posibilitatea de a face acest lucru prin Curier. Mai jos veti regasi intreaga politica de retur a partenerului nostru:
Retur produs
Retur
În situația în care doriți să returnați un produs care nu prezintă defecte și corespunde celui comandat, vă vom rambursa doar contravaloarea produsului restituit, în maximum de 14 zile de la data la care acesta a ajuns înapoi la firmă, costurile cu livrarea fiind suportate integral de dvs. Restituirea sumei se face doar prin transfer bancar , ca atare va trebuie să ne furnizați un cod IBAN în care să transferăm suma. Corectitudinea datelor privind contul bancar vă aparține exclusiv dvs. Dreptul de retur se poate exercita în termen de maxim 14 zile de la data la care ați primit produsul.
Restituire
Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.
Procedură
Expediati produsele sau inmanati-le direct noua la adresa Dimitar Yablanski str. 24 – Showroom Enders, Vitosha, Sofia city, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor.
Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.
Operatorii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.